Eli jotain pientä olen saanut aikaiseksi. Keijun boxiin olen tehnyt taustapahvia ja yrittänyt saada aikaiseksi sänkyä sellaiseen linnunpesä-tyyliin ohuista risuista. Massailua olen kokeillut, tein suklaakermakakun ja suklaasydämiä. Tärkeimpänä kuitenkin massajutuista on työn alla yhäkin linnan asukki. Miespuolinen siitä näyttäisi tulevan ja toivottavasti melko komea sellainen. Vielä en ole mitään uuniin asti saanut laitettua, joten laitan kuvia vasta sitten, kun on valmista.

Linnan tarinaa olen kovasti pohtinut ja nimeäkin siihen liittyen. Sellainen varmuus minulla on, että linna sijaitsee jossain kaukaisessa pohjoisessa maassa (tarkemmin en aio sitä määritellä). Kaukaisessa ainakin Ranskan hovin näkökulmasta, jonne sukuyhteys löytyy linnan "neidolta", jonka tämä salskea skandinaavimies on löytänyt / hankkinut vaimokseen Ranskasta jollakin merimatkoistaan. Mihinkään tiettyyn aikakauteen en ajatellut linnaa rakentaa, koska kokisin sen vähän rajoittavana esteettisessä mielessä. Pakko antaa omalle mielikuvitukselle, näin ensimmäisen talon ollessa kyseessä, aivan täydet vapaudet tehdä niin kaunista kuin suinkin osaan tähän teemaan liittyen. Tarina täsmentyy varmaan pikkuhiljaa. Linnan nimistä tällä hetkellä on vahvimpana kielen päällä Hallahovi (pohjoiseen sijaintiin haluaisin nimen liittyvän jotenkin), joten olkoon se "työnimi", kunnes toinen löytyy tilalle. Saa ehdotella!